درد ناحیه فیله کمر

درد فیله کمر ,درد فیله کمر,علت درد فیله کمر,درمان درد فیله کمر,درد فیله های کمر,درد عضله فیله کمر,رفع درد فیله کمر,درد در ناحیه فیله کمر,علت درد در فیله کمر,دلیل درد فیله کمر,درمان درد فیله کمر,علت درد فیله کمر,درد شدید فیله کمر,علت درد در ناحیه فیله کمر,علت درد فیله های کمر,راه درمان درد فیله کمر

درد فیله کمر

توضیحاتی در مورد درد فیله کمر

درد در قسمت پایینی کمر عبارت است درد در قسمت پایینی کمر معمولاً ناشی از گرفتگی عضلانی . این درد اغلب با سیاتیک (دردی که از کمر به باسن و از آنجا به پا تیر می کشد) همراه است . شروع درد ممکن است بلافاصله پس از یک فعالیت سنگین یا وارد شدن ضربه باشد، یا اینکه چند ساعت بعد باشد. علایم به صورت یک چرخه یکدیگر را تشدید می کنند. اول اسپاسم عضلانی رخ می دهد که ایجاد درد می کند، و درد نیز باعث بیشتر شدن اسپاسم عضلانی می شود.علائم گرفتگی کمر شامل ایجاد درد ناگهانی به خصوص در ناحیه پایین کمر در هنگام هل دادن، کشیدن یا چرخش است. بعضی افراد دچار گرفتگی کمر، می توانند به فعالیت خود برای چند ساعت ادامه دهند، اما انجام این کار به مدت طولانی امکان پذیر نیست. در این شرایط آسیب دیدگی باعث خون ریزی عضلات می شود و این خون ریزی پارگی ایجاد شده در تاندون ها و عضلات را بیشتر می کند. در اکثر موارد، بهتر است این افراد به راحتی به پشت دراز کشیده و زانوهای خود را خم نمایند و در این حالت کمر و ستون فقرات خود را به سمت بالا انحنا دهند.

رفع درد فیله کمر

از انجام فعالیت های سنگین تا ۶ هفته خودداری کنید.پس از التیام ضایعه ، در پیش گرفتن یک برنامه وزشی منظم می تواند در پیشگیری از آسیب مجدد کمک کننده باشد.

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.